Search This Blog

Sunday, January 24, 2016

නිල් චිත්‍රපටි වල රඟපෑම අසීලාචාර නෑ – සනී අක්කා වැඩසටහනක් උණූසුම් කරයි



Hot Seat කියන්නෙ ඉන්දියාවේ තියෙන රූපවාහිනි වැඩසටහනක්. ඒකට පහුගිය දවසක ඉන්දියාවේ ගිනි සිළුව සනී ලියෝන් සහභාගී වුණා.
එකේදී නිවේදකයා අහපු ප්‍රශ්නවලට සනි උත්තර දුන්නේ මෙහෙමයි..
Q- කරන්ජිත් සනී ලියොන් වූ හැටි කියන්න පුලුවන්ද?
A – තවමත් මගේ යාලුවෝ සහ පවුලේ අය මට කියන්නේ කරන්ජිත් කියලා තමා.
Q- ඔබේ ජීව්තයේ ඔබ පසු තැවෙන එක හේතුවක් කියන පුලුවන්ද?
A – මගේ රාජකාරී ජීවිතයේ කිසිම පසුතැවිමක් මේ වෙනකන් නෑ . මගේ වැරදීම් වලින් මං පාඩම් ඉගෙන ගන්නවා. මම මේ ක්‍ෂේත්‍රයට ආපු කාලේ බොලිවූඩ් මට සංස්කෘතික කම්පනයක් වගේ දැනුනා.
Q- ඔබත් එක්ක අමිර් ඛාන් එකට වැඩ කරයි කියල ඔබට හිතෙනවද?
A -අමිර් ඛාන් මාත් එක්ක එකට වැඩ කරන එකක් නෑ මගේ අතීතය නිසා. නමුත් මං කැමති ඔහුත් සමඟ එකට වැඩ කරන්න. මොකද මාත් ඔහුගේ හොදම රසිකාවියක්.
Q- ඔබේ අතීතය ඔබේ බොලිවුඩ් හි ඉදිරි පැවැත්මට බලපානවා නේද ?
A – මං කළ හැම දෙයක්ම තමා මාව මේ තත්වයට ගෙනත් තියෙන්නේ. ඒක නිසා මට කිසිම පසු තැවිමක් නම් නෑ.
Q- නිල් චිත්‍රපට නිලියක් වීමට ඔබට ඕනි වුනාද?
A – නෑ, කාටවත් නිල් චිත්‍රපට නිලියක් විමට වුවමනා නෑ. මගේ අනාගත බලාපොරොත්තුව වූනේ නෑ කවදාවත්ම නිල් චිත්‍රපට නිළියක් වීමට.
Q- එහෙනම් කොහොමද ඔබ නිල් චිත්‍රපට නිළියක් වුනේ?
A – එය ඉබේම වෙච්ච දෙයක්. මට එය අශිලාචාරී දෙයක් විදියට පෙනුනේ නෑ. මං එය හොද දෙයක් විදියට දැක්කේ, තමන්ට කැමති දෙයක් කිසිම ප්‍රශ්නයක් නැතිව නිදහසේ කරන්න පුලුවන්.
Q- ඔබ ඔබව රංගන ශිල්පිනියක් හැටියට දකිනවද?
A – ඔවූ, අනිවාර්යෙන්ම. ඔව්, මං හිතෙනවා.
Q- ඔබේ පෙනුමෙන් විතරක් නොවේද ඔබ මේ ක්ෂේත්‍රයේ රැදී සිටින්නේ?
A – නෑ. පෙනුම අනිවාර්යෙන්ම අවශ්‍යයි, තමන්ට තියෙන රඟ පෑමේ හැකියාවට අමතරව.
Q- දැනට ඉන්දියාවේ නිල් චිත්‍රපට නරඹන ප්‍රමාණයේ වැඩි විමක් පෙන්නුම් කරනවා, එයට ඔබේ සම්බන්ධයක් තියෙනවද?
A – මං හිතන්නේ නෑ මං ඒකට වග කියනන ඕනි කියල.
Q- සාමාන්‍යයෙන් ඔබ කැමැති මොන වගේ චිත්‍රපට වලට සම්බන්ධ වෙන්නද ?
A – මං කැමතියි හොඳ කතාවක් තියෙන චිත්‍රපට වලට සම්බන්ධ වෙන්න. තිර රචනයට මම බොහෝ විට අකාර්ෂණය වෙනවා.

No comments:

Post a Comment